logo

Bedřichov


Online stav bílé stopy

Úsvit začíná v : 06:19
Tma nastává : 16:46
Den je dlouhý:10:26 hod
--------------------------------

Teplota: -- °C
Teplota max: -- °C
Teplota min: -- °C

Tlak: 994.8 hPa

Vlhkost: - %

Slunce: - W/m2
UV index: --

Vítr akt: -- m/s
Vítr 10 min: -- m/s
Vítr max: 0.0 m/s

Přihlášení

Trvale přihlásit?

TOPlist

Kniha návštěv

Kniha návštěv

Prosím pište jenom příspěvky, které se týkají zaměření tohoto webu.

Přidat příspěvek

 

 

 

 

 

b i u :) :D :( :o) ;) :'( >:) :B-) 8-) :-{ =) >:( ? ! {}

  1. reaguj Editace Smaž 2011-11-03 10:41:00 host píše:

    Ahoj.

    Co říkáte na tohle kolo? Doporučili byste mi to za tu cenu?
    sport.hyperinzerce.c...

    Děkuji.

    Editace Smaž 2011-11-03 19:54:00 Toni reaguje:

    Já se tedy orientuju spíš v kolech s pětimístnou cenou a tam bývá zvykem uvádět specifikaci nejen rámu, ale i značku a typ vidlice, počet převodů, typ přehazovačky, ráfky, pláště, hmotnost celého kola... takže k tomu kolu se asi nedá takhle moc říct. Na svém kole třeba mám 27 převodů a níž bych příště určitě jít nechtěl. Na rekreační ježdění v nenáročném terénu bude ten RockMachine vyhovující.

    Editace Smaž 2011-11-04 14:28:00 Obi reaguje:

    Z fotky kolo nekupovat! Nejlépe vyzkoušet, prohlédnout a projet se osobně nebo někým zkušeným a to bike v jaké koli ceně. Toto kolo je opravdu asi jen pro nenáročné ježdění. Musí sedět velikost rámu k postavě. Je třeba zhodnotit stav např. řetězu, ozubení klikovky i kazety, ráfků aj. aby jste více nespravoval a nekupoval náhradní díly. V této ceně a osazení (trochu dohledáno na internetu) opravdu viz hodnocení Toniho. Nenáročná rekre jízda, pro sportovní jízdu by to nebylo.

    Editace Smaž 2011-11-06 20:51:00 Darek reaguje:

    Záleží co od něj očekáváš. Já bych na něm klidně trénoval v nenáročném terénu. A nějaká investice v krátkém časovém horizontu je zřejmě neodvratná.

  2. reaguj Editace Smaž 2011-10-27 10:59:00 host píše:

    Prostitutka se v noci přeměnila v osla, tvrdí muž soudci
    Osmadvacetiletý Sunday Moyo při nejnovějším slyšení případu ohledně podezření ze zoofilie všechny přítomné u soudu odboural. Prohlásil totiž, že si večer najal prostitutku, která se v průběhu noci změnila v osla. Podle svých slov se do osla vážně zamiloval. Informovala o tom tamější média.
    „Myslím si, že jsem také osel. Nevím, co se stalo poté, co jsem opustil bar. Vím však, že toho osla opravdu miluji," řekl podle deníku The Herald u soudu Moyo.
    Mladý muž byl zatčen v neděli ve městě Zvishavane, necelých 300 kilometrů jižně od hlavního města Harare. Tvrdí, že zaplatil v přepočtu přes 400 korun za prostitutku a byl v pátek ráno vážně překvapen, když ho lidé v neděli ráno začali obviňovat z toho, že měl sex s oslem.

  3. reaguj Editace Smaž 2011-10-24 09:21:00 Toni píše:

    zajímavý tip na výlet - komplet hřeben Javorníků až z Čadce, pěkný je prý i hřeben po modré od Malého Javorníka směr Udiča www.treking.cz/cykli...

    Editace Smaž 2011-10-24 10:41:00 Josef reaguje:

    To nevypadá špatně, to by stálo za to si to projet.

    Editace Smaž 2011-10-25 07:56:00 Toni reaguje:

    Největší problém - jak se dostat do Čadce. Asi z Dubnice vlakem.

    Editace Smaž 2011-10-26 19:09:00 Obi reaguje:

    Jeden den do Čadce, přespat a druhý den z Čadce zpět. Och jak jednoduché. Hi, hi. (nemyslím to zas tak vážně ale šlo by).

    Editace Smaž 2011-10-27 15:40:00 Toni reaguje:

    Nebo prodloužit Vsetínskou podkovu na 200 km:-) V podstatě by se to dalo jet i z Karolinky 45 km po asfaltu do Čadce, zpátky po hřebeni a z rozcestí Bukovina poblíž Ztracence to vzít dolů po zelené a asfaltovce ke karolinské přehradě. Dohromady to má 103 km a stejně hřeben dál směrem ke Kohútce je už notoricky známý.

  4. reaguj Editace Smaž 2011-10-22 23:51:00 admin píše: [mail]

    Pavel Chuchma nám dal zážitky z 1000 mil ke zveřejnění na kolo-běžky. Vyšlo to už na Valašsku, ale tam se to později špatně hledá.

    Tady je celá trasa. Chvíli to trvá, než se načte. Na slovensku lze použít pouze základní mapa. V 4esku pak i turistická.

    www.kolo-bezky.cz/ak...

  5. reaguj Editace Smaž 2011-10-16 21:53:00 cpbbt píše:

    Díval jsem se na Jožkovo best of Podzim na horách a srovnával jsem to se svými fotkami. Jožka je geniální fotograf a pamatuje si každý šutr. Škoda, že mu zkolaboval starý foťák.

  6. reaguj Editace Smaž 2011-10-16 20:31:00 Josef píše:

    Výsledky Krále Holého vrchu jsou na webu.

  7. reaguj Editace Smaž 2011-10-14 08:29:00 krsoň píše:

    Nezapomeňte v sobotu na závody do vrchu 14 14 14 12

  8. reaguj Editace Smaž 2011-10-12 13:22:00 host píše:

    zlin.idnes.cz/v-udol...

    10

  9. reaguj Editace Smaž 2011-10-11 20:19:00 cpbbt píše:

    V neděli chceme s Jožkou vyrazit do Tater - výstup na Rysy. Start asi v 5 hod.
    Kdyby náhodou někdo chtěl, tak máme místo.

  10. reaguj Editace Smaž 2011-10-04 10:47:00 Obi píše:

    Tak to je, Toni, pech jako blázen. Letos byly podmínky stavu trati ideální. Teď teprve vidím, že moje přezutí zadní "sjetiny" na nový "drapák" byl dobrý tah. Ta fotka bráchy je jako "lesní duch". Ď.

    Editace Smaž 2011-10-04 12:07:00 Toni reaguje:

    Jj ta fotka má atmosféru:-) Já si normálně opotřebení plášťů hlídám a na závodech v tomhle neriskuju, ale tady se lenost těžce nevyplatila, takže jsem v neděli vylepšil svou letošní závodní bilanci na 1 dojetý závod a 3 nedokončené... opravdu krásná sezona:-) Jak jste zvládli závěrečné nečekané schody? Já už musím nějak překonat strach a natrénovat si je, ať tam případně příště neztrácím. Jinak někteří v tom fofru to upozornění nezaregistrovali a prý je přeletěli bez dotyku s docela tvrdým dopadem. Velké štěstí, že se tam nikomu nic nestalo.

    Editace Smaž 2011-10-04 15:38:00 Obi reaguje:

    Už z půlky svahu jsem trnul jak ty schody udělám. Pořadatelé na mě řvali abych o nich věděl a na dotaz jak je přejet bylo ticho. Hi Hi. V poslední chvíli jsem to líznul naklopením zleva podle plotu a pak už jsem věděl, že se dostanu do cíle ve zdraví. Mimochodem, těsně nad lyž. svahem byl taky pěkný přesřidítkový schod v lese. Ani nevím, jak jsem ho přejel. Měl jsem pocit, že mám hlavu níž než řidítka a prdelí jsem dřel za sedlem o zadní kolo.

    Editace Smaž 2011-10-04 15:46:00 Darek reaguje:

    To je teda spravedlnost Toni. Já jsem ještě na žádném závodě defekt neřešil. A to si vozívám někdy i dvě duše. Před každým dalším závodem si říkám, že teď to musí přijít. Tak jsem sebou aspoň fláknul. V tomto případě bych bral raději ten defekt, ten dva dny po závodě ani do schodů nebolí. K tomu fotu je štěstí, že není slyšet do říkám i když ti co umí odezírat ... Nenapovídat prosím.

    Editace Smaž 2011-10-04 21:07:00 Toni reaguje:

    Já též defekt na závodech dosud neřešil a je to určitě lepší varianta než nějaké zdravotní komplikace. Při vzpomínce na nebožáky, co lepí pár set metrů po startu, vždycky trnu, aby se to samé nepřihodilo mně, takže radši kouknu před závodem do evidence, kolik mají aktuální pláště najeto a v případě, že už jsou na hraně, tak pro jistotu měním. Tyhle závody mě zas tolik nemrzí, rozhodl jsem se ke startu ve chvíli, kdy jsem měl v nohách den předem těžkých 50 km (trénuju 1x týdně), takže šance na dobrý výsledek byla i tak hodně malá. Ten schod nad sjezdovkou jezdím několikrát ročně. Nejdřív jsem ho vždycky objížděl a strach překonal až tak napotřetí, od té doby to místo mám rád a baví mě. Podobná jáma je i na trati bývalé Otrokovické 50 v Chřibech u místa zvaného Kržle. Teď ještě zvládnout ty schody:-)

Stránkování:
1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | 101-110 | 111-120 | 121-130 | 131-140 | 141-150 | 151-160 | 161-170 | 171-180 | 181-190 | 191-200 | 201-210 | 211-220 | 221-230 | 231-240 | 241-250 | 251-260 | 261-270 | 271-280 | 281-290 | 291-300 | 301-310 | 311-320 | 321-330 | 331-340 | 341-350 | 351-360 | 361-370 | 371-380 | 381-390 | 391-400 | 401-410 | 411-420 | 421-430 | 431-440 | 441-450 | 451-460 | 461-470 | 471-480 | 481-490 | 491-500 | 501-510 | 511-520 | 521-530 | 531-540 | 541-550 | 551-560 | 561-570 | 571-580 | 581-590 | 591-600 | 601-610 | 611-620 | 621-630 | 631-640 | 641-650 | 651-660 | 661-670 | 671-680 | 681-683

Copyright © 2007, kolo-bezky.cz, všechna práva vyhrazena.