logo

Bedřichov


Online stav bílé stopy

Úsvit začíná v : 06:02
Tma nastává : 19:19
Den je dlouhý:13:17 hod
--------------------------------

Teplota: -- °C
Teplota max: -- °C
Teplota min: -- °C

Tlak: 994.8 hPa

Vlhkost: - %

Slunce: - W/m2
UV index: --

Vítr akt: -- m/s
Vítr 10 min: -- m/s
Vítr max: 0.0 m/s

Přihlášení

Trvale přihlásit?

TOPlist

Kniha návštěv

Kniha návštěv

Prosím pište jenom příspěvky, které se týkají zaměření tohoto webu.

Přidat příspěvek

 

 

 

 

 

b i u :) :D :( :o) ;) :'( >:) :B-) 8-) :-{ =) >:( ? ! {}

  1. reaguj Editace Smaž 2011-07-11 13:19:00 Slávek píše:

    Jedna z nejhorších lidských vlastností je závist. A musím se přiznat, že při pohledu na fotky ze Vsetínské podkovy jsme Vám všem velmi záviděl.

    Editace Smaž 2011-07-11 16:21:00 mirman reaguje:

    nebylo co 4

    Editace Smaž 2011-07-11 17:12:00 Toni reaguje:

    také se k oné závisti musím přiznat

  2. reaguj Editace Smaž 2011-07-11 09:38:00 mirman píše:

    Pavel Chuchma ml. včera včasně ráno(10.7 v 1:28 h) ,dorazil do cíle.Má za sebou 500 mil,které zdolal za 6 dní 11 hodin 13 minut.
    Velká gratulace

  3. reaguj Editace Smaž 2011-07-10 21:14:00 Toni píše:

    Během posledních několika dní projela hřeben Javorníků většina účastníků. Skoro všichni nadávali na traséra, který je nechal s plnou polní sjet Krkostěnou do Papája a vytlačit Makytu. Jeden napsal: Jestli mě měla Makyta zlomit, tak se to nepovedlo:-)

  4. reaguj Editace Smaž 2011-07-08 22:18:00 Toni píše:

    vypadá to, že zítra dorazí do cíle 500 v Jeseníkách

  5. reaguj Editace Smaž 2011-07-07 20:52:00 Toni píše:

    už je skoro doma: 39 Chuchma (19:55): CP 1 a jedu ještě kousek dál.

  6. reaguj Editace Smaž 2011-07-07 09:18:00 Toni píše:

    76 Paloncy (01:11, Nolčovo): Zdravim, hlasim incident s medvedem. Jsem zivej a ok, nicmene v kopci nad Lubochnou jsem potkal medveda a ten mi snedl cyklotretry. Dojel jsem bos do Nolcova ale dal uz to neslo. Tak jsem zaseklej v Nolcove a zvazuju svou situaci. Pavel Paloncy, c.76

  7. reaguj Editace Smaž 2011-07-06 22:02:00 mirman píše:

    39 Chuchma (20:35): Jsem ubytovaný v Ruzomberku. Ve skalách chyběly už jen žebříky

    a nějaký ten retazek. A ty 3 hodiny po kotníky v blátě beru jako odměnu za ty včerejší km po asfaltu.

  8. reaguj Editace Smaž 2011-07-06 08:03:00 Toni píše:

    zpráva ze včerejšího večera: 39 Chuchma (305. km, Poprad): 49.0373 20.1653, plán: jdu spát. zatím vše v pohodě, jen ty km ubývají zatracene pomalu:-)

  9. reaguj Editace Smaž 2011-07-05 10:40:00 slávek píše:

    A co nám řekne Libor Častlík, který se prezentoval pátým místem v Poteči ? Libore, tak jaké to tam bylo?

  10. reaguj Editace Smaž 2011-07-04 10:35:00 Darek píše:

    Zdravím všechny kolo-běžkaře. Jak už tady bylo zmiňováno, jel jsem Dlóhého Drásala. Skvělý závod, skvělá organizace.

    Situace na trati nebyla tak tragická, jak se s ohledem na nepřízeň počasí očekávalo. Srážky byly zřejmě dost lokální. Mokré úseky střídaly občas i zcela suché. Dlouho jsem nechápal proč lidi na webu naříkají a omlouvají se za neúčast. (Zřejmě nejeli poslední dva ročníky HK.) Trať byla sice často mokrá s kalužemi, občas se zákeřnými, jak už tady někdo uváděl, ale tvrdá, občas s povrchovým blátem, či strouhou vody. Pak však přišel totálně rozbahněný úsek dlouhý několik stovek metrů, který nebyl hoden slušného slova. Co tam bylo slyšet v různých verzích českého i slovenského jazyka… Obohatil jsem si slovní zásobu, kterou zajisté využiji na Králi HV. Takovýto úsek podle mně patří pouze do extrémního závodu a to Drásal zřejmě má být.

    Trať tak pestrou jsem ještě nejel. Rychlé asfaltové úseky střídaly často pouze zpevněné povrchy, lesní a luční cesty či pěšinky až po kamenité stezky plné kamení, kořenů a jiných nástrah. Převýšení 3200m trati samo o sobě hovoří o stoupáních a sjezdech, často velmi technických, kde kdo nenastavil správně míru rizika a své schopnosti, letěl. A že takových bylo. Se mnou musel jet na štangli můj anděl strážný. Z pár plácnutí do vody a překonání řídítek mám jen pár modřin a odřenin.

    Organizace byla zřejmě díky dlouhé historii závodu dost vychytaná. Značení, občerstvovačky, servis, mytí kol i v průběhu, přístup organizátorů. Něco nedokonalého by se zajisté našlo ale vše upadalo v zapomnění s každým krajícem chleba s neskutečně dobrými škvarky na trati s konečným trumfem v cíly, borůvkovými knedlíky.

    A teď pár amatérských postřehů bez ambic na pořadí. Závod jsem dojel bez traumat na těle i duši především proto, že jsem si dokázal najít svoje správné vytrvalostní tempo bez ohledu na aktuální pořadí. Asi není nutno velmi zvýrazňovat kvalitní pit

    Editace Smaž 2011-07-04 10:40:00 Darek reaguje:

    Dokončení předchozího příspěvku:

    A teď pár amatérských postřehů bez ambic na pořadí. Závod jsem dojel bez traumat na těle i duši především proto, že jsem si dokázal najít svoje správné vytrvalostní tempo bez ohledu na aktuální pořadí. Asi není nutno velmi zvýrazňovat kvalitní pitný a stravovací režim, dobře připravené a obuté kolo. Vyplatil se mi také šetrný přístup k mému stroji a kde jsem uznal za vhodné, poponesl jej. Mnoho lidí odstoupilo právě z důvodu závad nebo poškození svých MTB.

    Přátelé kolo-běžkaři, žádné tlachání nenahradí vlastní zkušenost, proto vzhůru na příští ročník Dlóhého Drásala s pokorou ale bez bázně a hlavně jeďte hlavou ať se vrátíte zdraví do cíle. Ti kteří mají ambice na pořadí, přeji hodně štěstí, budete ho často potřebovat.
    13

Stránkování:
1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | 101-110 | 111-120 | 121-130 | 131-140 | 141-150 | 151-160 | 161-170 | 171-180 | 181-190 | 191-200 | 201-210 | 211-220 | 221-230 | 231-240 | 241-250 | 251-260 | 261-270 | 271-280 | 281-290 | 291-300 | 301-310 | 311-320 | 321-330 | 331-340 | 341-350 | 351-360 | 361-370 | 371-380 | 381-390 | 391-400 | 401-410 | 411-420 | 421-430 | 431-440 | 441-450 | 451-460 | 461-470 | 471-480 | 481-490 | 491-500 | 501-510 | 511-520 | 521-530 | 531-540 | 541-550 | 551-560 | 561-570 | 571-580 | 581-590 | 591-600 | 601-610 | 611-620 | 621-630 | 631-640 | 641-650 | 651-660 | 661-670 | 671-680 | 681-683

Copyright © 2007, kolo-bezky.cz, všechna práva vyhrazena.